En norrlänning$ tankar om allt och inget

Öldrickande nyliberal sportfåne med siktet inställt på Tyskland 2006.

onsdag, maj 25, 2005

Milan och Owen kvällens stora förlorare

Oddsen för att Liverpool skulle vända 3-0 underläget mot Milan var väl ungefär lika stora som att jag skulle få till det med Carmen Electra. Låt vara att jag tycker ”Fools” är ett av de tråkigaste lag som någonsin satt sin fot på en fotbollsplan, men faktum är att de genom sin bragd ingjutit hopp hos alla oss som hoppas på att få en Playboybunny i säng.

Förresten, är det någon annan än jag som osökt tänkte på Michael Owen när Dudek räddade ”Shevas” straff? Snacka om ödets ironi.

Antar att ett grattis Liverpool vore på plats, men så långt är jag inte beredd att sträcka mig.

1 Comments:

At tisdag, juni 07, 2005 11:27:00 em, Blogger Sebastian Weil said...

You'll never walk alone! Liverpool knäcker allt och alla.. måste vara jobbigt att hålla på de "falska röda" nu. =)

 

Skicka en kommentar

<< Home