En norrlänning$ tankar om allt och inget

Öldrickande nyliberal sportfåne med siktet inställt på Tyskland 2006.

torsdag, augusti 11, 2005

Dom kallar mig "Hin Håle"

Någon nisse som heter Martin och tydligen spelar i både Sibira och Vapnet (ni vet de som gjort den där sommarplågan ”Dom kallar mig”) har indirekt besvarat mitt inlägg om Christian Olsson-låten (se nedan). Följande finns att utläsa på dennes blog:

Hockey Hin Håle
Den här killen [jag, min anm.] är allt jag hatar: http://kottens.blogspot.com/. Det var Matte som hittade honom. En nyliberal som spelar hockey! Det är bara för mycket.”


Verkar som att popvänstern inte har mycket till övers för mig. Att terroristkramare och extremkollektivister reagerar med avsky på mina inlägg tar jag dock som en komplimang. Det konfirmerar ju på något sätt att det jag skriver är tämligen vettigt. Lite mindre rudimentära argument skulle dock uppskattas, tack!

2 Comments:

At fredag, augusti 12, 2005 9:09:00 fm, Blogger k d said...

Är det Hockey i sig, eller att liberaler får spela hockey han inte gillar?

 
At fredag, augusti 12, 2005 7:23:00 em, Anonymous Anonym said...

Haha, de verkar inte gilla dig! Ahh, vem tycker inte om dig och dina åsikter?=)

 

Skicka en kommentar

<< Home